neděle 29. července 2012

Klubová výstava 21/7 Městec Králové

Zdravím a přináším report z naší druhé výstavy.

Na výstavu jsme zavítali po téměř dlouhé době, cca po roce a půl a to jen proto, že jsem si myslela, že Sparky moc vyrostl..:) jaká chyba!
Celkově to rozhodně není dobré kvůli tomu, že si Sparky od štěňete dostatečně nezvykal na prostředí výstav a také to, co se od něj požaduje. Ale co naplat..šli jsme do toho obvzlášť kvůli tomu, abychom zjistili jak na tom s velikostí a našimi možnostmi jsme. A byla jsem překvapená!

Se Sparkym jsem poctivě cvičila doma i venku chození u nohy a v kruhu. Musím říct, že za nějakou odměnu se to naučil celkem solidně, což jsem byla ráda.

Do Městce jsme dorazili i přes drobné zabloudění zavčas. Přejímka psů se konala od 8-9:30 hodin. Po zapsání jsme si našli čekací místo a šli jsme si se Sparkym vyzkoušet místní kruh, kde se bude vystavovat. Kruh jsme si vyzkoušeli několikrát a byla jsem s výsledkem víceméně spokojena.

Pak už následovalo jen čekání. Na řadu jsme se dostali kolem 12 hodiny a ve stejné třídě jsme se setkali ještě s dalšími dvěma psy ve stejném zbarvení. Nevím jestli z toho čekání, nebo návštěvy, co nás přijela podpořit, ale Sparky se hrozně zdivočel...ano, samozřejmě, že v ten nejhorší čas kdy mohl - v kruhu.
No co se dalo dělat. Doskákali jsme to nějak k výstavnímu stolu, kam jsem Sparkyho zvedla. Prohlídka na stole proběhla v pořádku a pak už jsme zase skákali chůzí v kruhu. Cestou se mi podařilo ztratit soutěžní číslo a roztrhnout si řetízek. Mám pocit, že Sparky stačil za tu dobu vyskočit asi stokrát...což jsem byla upřímně zklamaná, vzhledem k tréninku, který jsem mu věnovala. Pak už rozhodčí začal přisuzovat umístění. Překvapilo mě, když poslal jednoho z vystavovatelů na třetí místo. Za to chování, co tam Sparky předvedl jsem si byla téměř jistá, že to nemůže nijak zvlášť dopadnout. Dále se rozhodčí rozhodoval, komu přisoudí první a druhé místo..další věc, co mě překvapila, že o tom vůbec přemýšlel..:) Skončili jsme tedy na krásném druhém místě a to s V2 res. CAC, takže na tu bídu krásný výsledek, za který jsme opravdu rádi. Utvrdilo mě to v tom, že ve výstavách budeme rozhodně pokračovat a snad se nám i podaří získat někdy získat to prevenství. Tedy samozřejmě za těch podmínek, že se na výstavu budeme ještě lépe připravovat..:)

Chtěla bych poděkovat také klubu KKCHŠ za skvělou organizaci a tak příjemnou výstavu v Městci:)

Všem vystavovatelům hodně štěstí!:)



Žádné komentáře:

Okomentovat